دیگه بسمه

همه چی پیدا میشه
.:.‏ بخوان دعای فرج را که دعا اثر دارد‎ ‎.:.دعا کبوتر عشق است بال و پر دارد.:.بخوان دعای فرج را که یوسف زهرا‎ ‎.:.ز پشت پرده غیبت به ما نظر دارد .:.
نويسندگان
جدیدترین مطالب

 

برو هرچی گریه کردم برات دیگه بسمه دیگه بسمه
اگه خوب اگه بد بودم برات دیگه بسمه دیگه بسمه
اگه عشقی که میگن همینه دیگه بسمه دیگه بسمه
نمی خوام چشام تو رو ببینه دیگه بسمه دیگه بسمه

برای بار اول بود عاشقت شدم من
از روی سادگیم بود که خوار تو شدم من
از تو جدا یه لحظه چه جوری می شدم من
تو که بهم می گفتی فقط با من می مونی
ولی اینو نگفتی همش با این و اونی
خیال کردم برای دلم سنگ صبوری
خیال کردم که تا آخر می خوای با من بمونی

برو هرچی گریه کردم برات دیگه بسمه دیگه بسمه
اگه خوب اگه بد بودم برات دیگه بسمه دیگه بسمه
اگه عشقی که میگن همینه دیگه بسمه دیگه بسمه
نمی خوام چشام تو رو ببینه دیگه بسمه دیگه بسمه

هر کی میگه دوست دارم همش دروغه
هر کی میگه عاشقتم واسه دو روزه
اگرچه خیلی تلخه حقیقت اینه
به اون خدا هر چی میگن همش دروغه
همش دروغه همش دروغه

برو هرچی گریه کردم برات دیگه بسمه دیگه بسمه
اگه خوب اگه بد بودم برات دیگه بسمه دیگه بسمه
اگه عشقی که میگن همینه دیگه بسمه دیگه بسمه
نمی خوام چشام تو رو ببینه دیگه بسمه دیگه بسمه



نظرات شما عزیزان:

Nasim
ساعت18:29---3 آذر 1391
سلام دوست عزیز وب زیبایی داری من لینکت کردم

مهسا
ساعت11:25---3 آذر 1391
سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگی داره من شما رو لینک کردم خوشحال میشم منم لینک کنی عزیزم با اسم تنهای تنها منو لینک کن گلم

آریا
ساعت22:17---2 آذر 1391
سلام.مطلب زیبایی بود. دستتان درد نکند.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 27 آبان 1386برچسب:, ] [ 10 بعد از ظهر ] [ مهدی ]

درباره وبلاگ

*.:.‏* ‏Mehdi‎‏ ‏ *.:.* ‏ ‏ ‏ *.:.* ‎ *‎.:.**.:.* ‎ *.:.* ‏ ‏ *.:.* *.:.* .:.‏ ‏* .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:.:.‏ تا توانی بگریز از یار بد ‏ ‏ یار بد بدتر بود از مار بد مار بد تنها تو را برجان زند، ‏ ‏ یار بد برجان و برایمان زند .:. * .:. ‏ *‏.:.‎*‎ .:. * .:. *‎.:. * .:.‎*‎ .:. * .: ***سلام دوستان گل وعزیزم از اینکه وب منو انتخاب کردید سپاسگذارم‎ *‎‎*‎‎*‎ * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. ‎‎‎ ‎لطفأ نظر بدید وانتقاد و پیشنهاد بدید هرچی دوست داشتید بنویسید وحرف دلتون و بزنید .:.‏ * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * ‏ شیشه ها شکستنیست ....زندگی گذشتنیست....این فقط محبت است که ماندنیست .:.‏ ‏* .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. *
آرشیو مطالب
آذر 1392
آبان 1392 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 1087
بازدید کل : 35895
تعداد مطالب : 274
تعداد نظرات : 83
تعداد آنلاین : 1






در اين وبلاگ
در كل اينترنت